0,00 €

Kassalle »

Olet täällä

 » Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tilauksen tekeminen

Kun ostoskorisi on valmis, klikkaa Kassalle ja täytä tietosi avautuvaan lomakkeeseen. Seuraavassa vaiheessa voit valita toimitustavan. Toimitustapavaihtoehdot riippuvat ostostesi määrästä ja koosta. Seuraavassa vaiheessa voit vielä tarkistaa tilauksesi ja tietosi ja siirtyä maksamaan. Maksun välittäjänä toimii Checkout Finland Oy ja avautuvasta valikosta voit valita sinulle sopivan verkkomaksuvaihtoehdon. Noudata ruudulle ilmestyviä ohjeita ja muista palata lopuksi kauppaan, jotta maksusi rekisteröityy.

Saat tekemästäsi tilauksesta vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen hetken kuluttua. Jos valitsit noudon myymälästä, ilmoitamme sinulle sähköpostilla, milloin tilaus on noudettavissa. Otamme yhteyttä myös, jos tilauksesi toimitustapa on erikseen sovittava. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, toimitustavasta tai -ajasta, lähetä viesti tilausnumerollasi varustettuna osoitteeseen info@sagan.fi. Tilausnumerosi löytyy tilausvahvistuksen aihekentästä.

Tilauksen maksamisen jälkeen tilausta ei voi enää muuttaa.

Tilauksen maksaminen ja toimitus

Tilauksesi käsitellään mahdollisimman nopeasti sen saavuttua järjestelmäämme. Toimitusaika varastossa olevalle tavaralle on n. 3–5 arkipäivää. Toimitusmyyntinä tilatuista tavaroista ilmoitamme toimitusajat erikseen, normaalisti toimitusaika ei-varastotavaralle on n. 2–4 viikkoa. Toimituksen viivästyttyä pyrimme informoimaan siitä mahdollisimman tarkasti.

Toimitustavat

Toimitamme tilauksesi pääasiallisesti Postin tai Matkahuollon kautta. Niiden tuotteiden, joita ei voi määränsä ja/tai kokonsa vuoksi lähettää pakettina (esimerkiksi isot huonekalut), toimituksesta sovitaan erikseen (otamme sinuun yhteyttä). Sinun on aina mahdollista myös noutaa verkkokaupan ostoksesi liikkeestämme Ulvilasta. Toimitustapalista päivittyy ostoskoriin lisäämiesi tuotteiden mukaan, jolloin listalla näytetään tilaukselle mahdolliset toimitustavat. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

Toimitusmaksut

Toimitusvaihtoehdot ovat seuraavat:

Kirje 1,20/4,00 € (max 50/500 g)
Postipaketti 7,70/15,00 € (0–15/15–35 kg)
Matkahuolto Lähipaketti 7,70/9,90 € (max 2/10 kg)
Erikseen sovittava ja maksettava (esim. isot tuotteet)
Nouto myymälästä 0 €

Katso lisätietoa kohdasta Toimitustavat.

Maksutavat

Ostokset maksetaan verkkomaksuna ja maksun välittäjänä toimii Checkout Finland Oy. Tällä hetkellä käytössämme ovat eri pankkien maksupainikkeet. Voit suorittaa maksun Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola-pankin tileiltä. Maksuliikenne toimii suojatulla yhteydellä ja tiliotteella maksun saajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksun verkkokauppiaalle.

Checkout-palvelun maksuehdot.

Palautukset

Vaihto- ja palautusoikeus

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, lähetä se asiakaspalautuksena takaisin ja kirjoita palautuslomakkeeseen palautuksen syy. Palautamme käsittelyn jälkeen maksun tilillesi, jota käytit maksamiseen. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme tilillesi myös alkuperäiset postikulut. Osapalautuksista emme hyvitä postikulujen määrää.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. CD- ja DVD-levyillä sekä kirjoilla ei ole palautusoikeutta.

Palautusosoite

Palautukset palautuslomakkeen kera tulee lähettää osoitteeseen: Sisustus Sagan, Friitalantie 11 B, 28400 Ulvila. Pakettiin merkintä ”asiakaspalautus”.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Tarkista siksi jo pakettiasi noudettaessa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Jos pakettisi sisältö on vaurioitunut kuljetuksessa, tee postin toimipisteessä heti vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@sagan.fi tai puhelinnumeroon (02) 538 0800 sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Riidanratkaisu

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Checkout - Oma maksutapa kaikille